CONTACTA
SEGUEIX-NOS
QUI SOM

Som familiars de persones grans que viuen en residències de titularitat pública, que reclamem a les autoritats una atenció digna per a elles. La manca de control de l'administració pública sobre les empreses gestores dels centres causa que la gent gran estigui vivint en condicions que no garanteixen els mínims d'higiene, supervisió mèdica, de control sobre l' administració de la medicació, atenció i tracte.

AJUDA'NS A DONAR-LOS VEU
PREMSA

Aquí posem a la teva disposició notes de premsa, fotografies i altres materials

SUBSCRIU-TE
El braç d'una usuària
Apareix així de tant en tant. La foto li va fer la seva filla el 6/8/18 a la residència Alchemika. Empresa gestora: Eulen
Pizza cremada
Para dinar, pizza cremada a la residència Bon Pastor de Barcelona. Empresa gestora: Fundació salut i comunitat
Estovalles brutes
En la residencia Bon Pastor. Empresa gestora: INGESAN S.A. ASPROSEAT
WC
A la residència Bon Pastor. Foto del dia 1/1/2019. Empresa gestora: Fundació salut i comunitat
Empanada de tomàquet
Foto del 12/2018 a la residencia Bon Pastor de Barcelona. Empresa gestora: Fundació Salut i comunitat
Manca de manteniment
A la residència Bon Pastor. Empresa gestora: Fundació salut i comunitat
Arròs endurit
A la residència Bon Pastor. Empresa gestora: Fundació salut i comunitat
Cadira amb taques de sang
A la residència Bertran i Oriola. Foto del 2017. Empresa gestora: UTE INGESAN-ASPROSEAT
Culleres amb etiquetes a taula
Els usuaris de Bon Pastor estrenaven culleres. Així mateix les han trobat a la taula (foto feta per una familiar el dia 20/1/19). Empresa gestora: Fundació salut i comunitat
Show More

Aquestes imatges formen part de la vida quotidiana a les residències, és a dir, NO es tracta de fets puntuals.

Tota la informació que t'oferim aquí està verificada. No dubtis a contactar si necessites més detalls.

• Black Twitter Icon